Egy vállalkozás vezetésében érdemes arra törekedni, hogy minimálisra csökkentsük az adminisztratív feladatokat, így a fennmaradó időben értékteremtő tevékenységekkel foglalkozhatunk.
Cikkünkben bemutatjuk, hogyan segítheti egy vállalkozó életét az időpontfoglaló rendszer használata.
Időpontfoglalás ERP-ben
Ma már rengeteg időpontfoglaló rendszert találhatunk az interneten, ezek viszont általában teljesen elszeparált felületek, amelyek kizárólag az időpontok rögzítésére alkalmasak. Ha szeretnénk összekapcsolni az időpontkérést más, az ügyvitel szempontjából fontos funkciókhoz, akkor érdemes lehet elgondolkodni egy ERP rendszer bevezetésén.
A D4S vállalatirányítási szoftver segítségével ugyanis lehetőségünk van összekapcsolni ezt a funkciót a számlázással, így akár már a foglalás alkalmával lehetőségünk lesz automatikusan előleget kérni.
A hagyományos időpontfoglaló felületek hátránya, hogy nem járnak velük további funkciók, illetve a későbbiekben vissza sem lehet keresni, hogy pontosan ki és mikor jelentkezett be. Ha számodra is fontos, hogy például be tudd bizonyítani az időpont megvalósulását, jó választás lehet elszigetelt szoftverek helyett egy integrált rendszerben gondolkodni.
Hogyan történik az időpontok foglalása?
A vállalatirányítási szoftveren belül két lehetőség van arra, hogy valaki bejelentkezzen. Egyrészt rögzíthető a foglalás manuálisan, hiszen szépségszalonok esetében például gyakori, hogy a vendégek telefonon vagy személyesen adják le a jelentkezésüket. A dolgozó ilyenkor egyszerűen csak belép a felületre, és rögzíti a megbeszélt dátumot.
A másik lehetőség egy weboldal kialakítása, amelyre belépve maga a vendég vagy páciens rögzítheti a bejelentkezést. Ez igen előnyös lehet, hiszen a felület 0-24 működik, és így nem kell a dolgozóknak kezelnie a telefonhívásokat, illetve felvinni a rendszerbe a foglalást.
A legtöbb időpontfoglaló felület egyszerű, így felhasználóbarát, tehát nem kell aggódni amiatt, hogy a felhasználók nem boldogulnak majd vele.
Miért éri meg integrált rendszerben használni az időpontfoglalót?
Sok szolgáltató szembesül azzal, hogy a vendégei akár az utolsó percekben lemondják a lefoglalt időpontot, ezzel veszteséget okozva a vállalkozásnak. A rendszer bevezetésével azonban lehetőség van akár előleget is kérni az időpont rögzítésekor, ezzel biztosítva azt, hogy valóban eljöjjön, aki azt leadta.
Ráadásul, mivel nem dobozos szoftverről beszélünk, az egész foglalási folyamat a konkrét cégre szabható, ezzel alkalmazkodva a felmerülő igényekhez. Többé attól sem kell félnünk, hogy a foglalások az időpont elteltével eltűnnek, hiszen akár hónapokra visszamenőleg is lehetőség van őket visszakeresni.
Egy integrált rendszerben működő időpontfoglaló minden vállalkozásnak jó választás lehet, ahol sok időt vesz el a bejelentkezések rögzítése és módosítása.
Kép forrása: Pixabay.com
Hirdetés (X)