Shopify plus

A magyar e-kereskedelmi környezetben is egyre népszerűbb a Shopify, de vajon mikor éri meg a plus változat mellett dönteni? Valóban sokkal többet tud? Milyen funkciókat kaphatunk általa? Kinek éri meg egyáltalán? Ezekre keressük a választ alábbi írásunkban.

A kezdeti nehézségektől a bővülésig

Egy induló vállalkozásnál a kezdeti időszak kétségtelenül az ügyfélszerzésről szól, no meg persze a webshop működésének, funkcióinak optimalizálásáról. Amennyiben sikerül átjutni a nehézségeken, tehát amikor már rendelkezik a vállalkozás kellő mértékű profittal, ügyfélkörrel, stabilan üzemel, felmerülhetnek egyéb igények is. Itt jöhet képbe a Shopify plus.

Pontosan milyen igények merülhetnek fel? Például többcsatornás integrációk, konverzió optimalizálás, skálázhatóság, a rendelések automatizálása, több telephely, logisztikai kihívások, vásárlói engagement növelése, viszonteladókkal történő együttműködés. Ezen a ponton a “dobozos” megoldások már csak véres verejték által képesek mindezt megugrani, komplex fejlesztések árán.

A soha el nem készült fejlesztések helyett azonban érdemes számításba venni a Shopify plus változatát. Noha a havi 2000 dolláros díj elsőre valóban meredeknek tűnik.

Mit tud a rendszer, miért kerül ennyibe?

Vigasztalhat a tudat, hogy a plus verzióval a tranzakciós költségek viszont csökkennek. Ez a csomag lényegesen többet kínál, amire utal már az ajánlás is, miszerint a nagyobb volumenű értékesítéssel bíró webshopoknak javasolt, amelyek több országban is működnek.

Nézzük a konkrét előnyöket: extrém gyorsaság, optimalizált SEO, nagyobb fokú testreszabhatóság, többnyelvűség, robusztus biztonsági architektúra, rengeteg téma, lenyűgöző dizájn, felhasználóbarát felület.

Ezek mellett fontos kiemelnünk azokat a funkciókat, amelyek hatalmas előnyt tartogatnak nagy volumenű webshopok számára. Ide tartozik például a checkout oldal testreszabása, az, hogy egy webshop helyett kilenc hozható létre, a script editor hozzáférés, a korlátlan számú felhasználói hozzáférés.

A legütősebb Shopify plus funkciók

Ez talán az egyik legnagyobb erőssége, a Success manager. A plus csomaghoz ugyanis jár egy dedikált belső ember. Természetesen nem egy gyakornokra kell gondolni, hanem egy olyan szakértőre, aki képes a dizájnt módosítani, kielemezni a teljesítményadatokat.

Rá számíthatunk akkor is, ha egy új funkciót szeretnénk megvalósítani, segítséget nyújthat ugyanakkor a nemzetközi terjeszkedésben is.

Láthatjuk, hogy mindaddig, amíg nem rendelkezik a webshop évi több millió dolláros bevétellel, addig aligha lehetne kigazdálkodni a költségeket és profitábilisen üzemelni, azonban a nagy volumenű vállalkozások számára tökéletes megoldást jelent.

Álmodni szintén ér, ha tehát elhisszük, hogy idővel elérhetjük ezt a szintet is, és már az induláshoz is a Shopify rendszerét vettük igénybe, miért ne érhetne meg a későbbiekben a vállalkozás a plus csomagra?

Kép forrása: Pixabay.com

Hirdetés (X)

Friss cikkek innen:Támogatott tartalom

Comments are closed.